Kobaltowo..

17:46 fashionlikealife 27 Comments

Cześć!
Za oknem zimno to aż nie chce się nigdzie wychodzić. Dzisiejszy dzień spędzę pod kocem z herbatą i dobrym filmem, nowym ELLE, Glamourem (trzeba zobaczyć co nowego w modzie piszczy). Macie jakieś propozycje,bo jakoś od jakiegoś czasu brakuje pomysłów? Wczoraj udało mi się odwiedzić galerię BWA we Wrocławiu, gdzie młodzi, polscy projektanci prezentują swoje ubrania. Niestety nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia, m.in marynarka jak z papieru, szal do sukienki ze sztucznych kwiatów, ale w końcu moda powinna szokować i wciąż czekamy na nowe pomysły (tylko żeby były w miarę możliwości do noszenia) Nie zrobiłam zdjęć, jednak dla prezentacji wkleję kilka z ich strony moda polska. Wystawa czynna jest czynna do 1.06.

Trzymajcie się! :)























buty / Parfois
spodnie / H&M
koszula / Stradivarius
skórzana kurtka / second hand
chustka / bazar
torebka / Topshop
bransoletka / stoisko w Pobierowie
pierścionek / I am
zegarek / allegro

27 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) jeśli zainteresował Cie nasz blog i chcesz być na bieżąco- serdecznie zapraszam do obserwowania! Pozdrawiam:)
    PS Spodnie fantastyczne! Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy! ;) zapraszamy do nas i na fb :) http://kateandbee.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wystawa powinna być pod hasłem "Modnie niekoniecznie wygodnie" :D Szkoda że do Wrocławia mam tak daleko bo chętnie zobaczyłabym cóż to ciekawego proponują, a przy okazji przeszłabym się po rynku bo jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula, bardzo mi się spodobała, chętnie bym ją przygarnęła :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuje :) teraz czekam na ciebie :)

    Zapraszam ponownie :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :) warto wejść :)Stylizacje też warte zawieszenia oka :)

    http://lifearemomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że nie przepadam za tego typu obuwiem to u Ciebie bardzo mi się podoba :) I świetna kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia, fajnie wygladasz, super buty :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Na pewno kupię sobie podobne na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, wrocławsko widzę :)
    Fajny zestaw :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No fajne fajnie:) Podoba mi się:) Bardzo ładna apaszka/hustka/szaliczek? :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie:) Podoba mi się ten szaliszek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outfit !<3
    fajna koszula i blog ;d


    xoxo U :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny set :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne buty

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się. zwróciłam uwagę na paznokcie - super :) mam podobny zegarek i podoba mi się ta skóra :) follow! emwustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. you look so gorgeous dear!<3
    I really like your sense of style
    Wish you a beautiful day.
    Love, Mona

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje za odwiedziny i witam Wroclawianke :P może kiedyś spotkamy się przypadkiem na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja. Pozdrawiam

    http://very-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz :) Dzięki za komentarz, jeżeli tylko chcesz możemy oczywiście siebie wzajemnie obserwować :) Daj znać! Pozdrawiam :*

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!