Time for a New Year's Eve - fashion and makeup

17:41 fashionlikealife 15 Comments



Sylwestrowa noc zbliża się wielkimi krokami, dlatego już dzisiaj robiłam pierwsze przymiarki, w czym przywitam Nowy Rok. W tym roku 'szampańską zabawę" spędzam na "domówce" ze znajomymi, dlatego chciałam, aby moja stylizacja była przede wszystkim wygodna, ale z akcentami złota, które nadają karnawałowy charakter. Wykorzystałam bluzkę, którą zaprojektowała Klaudia Markiewicz - jedna z finalistek konkursu "Młodzi projektanci dla Biedronki", o którym wspomniałam w ostatnim poście. Jestem mile zaskoczona tymi produktami, ponieważ bluzki są dobrze wykonane, wyprodukowane w polskiej fabryce, a materiał (95% wiskoza + 5% elastan) przyjemnie się nosi. 

Makijaż:
- cienie NAKED 2 - Sephora
- tusz do rzęs - Big&Beautiful Boom Astor
- róż - Blush Bourjois 92
- szminka - Miss Sporty 012




bluzka - Klaudia Markiewicz
spodnie - Stradivarius
buty - Prima Moda



15 komentarzy :

  1. Ciekawy makijaż. Bluzka ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatny, subtelny makijaż. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I like your outfit. Great photos. Very stylish. Happy New Year. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez je tez mama :D super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie.
    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look!)) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like how you did your eyeliner - beautiful look!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz i stylizacja- wszystko jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! mega szpileczki! ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful and elegant <3!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest śliczna! Te złote zdobienia nadają jej karnawałowego charakteru. Moją uwagę poza makijażem i stylizacją przykuło jeszcze krzesło! :D Od dawna mam chrapkę na takie meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, elegancki look, nieprzesadzony, za smakiem jak to mówia :).
    Ciekawe jak wyglądałabyś w streetowym looku :). gdybyś chciała się wcielić w buty tego typu - obuwie damskie new balance , to zapraszam do współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i perfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!