'MUST HAVE' jeans jacket and plaid jacket by NA-KD

21:53 fashionlikealife 11 Comments


W sezonie 2017/18 marynarki w kratę zdobyły serca nie jednej z nas. Kratę nośmy wszędzie - płaszcze, sukienki, spodnie, spódnice i przede wszystkim żakiety! Marynarka w kratę to idealna propozycja dla kobiet, które lubią ubrania pożyczone z szafy mężczyzny. Najlepiej sprawdzą się 'oversizowe' z dwurzędowym zapięciem w szarym odcieniu, a do tego delikatna kratka. Nośmy ją od stóp do głów, jeżeli jest dla Was za dużo to zestawy z dżinsami, białym T-shirtem oraz botkami. Podwinięte rękawy sprawią, że stylizacja będzie wygladała nonszalancko, a cała sylwetka wyda się szczuplejsza. Już mam ją w swojej szafie, a Ty?


spodnie - Zara
bluzka - Zara
szpilki - eobuwie.pl
torebka - Michael Kors 



Najmodniejsza rzecz w 2018 roku! Jeans jeden z najbardziej uniwersalnych materiałów, idealnie pasuje niemalże każdemu. Jest casualowy, a odpowiednio zestawiony może być nawet w wersji eleganckiej. 'Ovesizową' kurtkę zestaw z haftowaną, koronkową sukienką w romantycznym stylu, aby nadać stylizacji charakteru. Biały T-shirt, bluza, czarne spodnie, złote dodatki lub sweter - pasuje ze wszystkim! Jeans z jeansem?! Dlaczego nie! Połącz je ze spodniami jeans z dziurami na kolanach, białe sneakersy i odlotowe okulary - to jest to! Białe spodnie, prosty czarny T-shirt, a do tego jeansowa kurta - minimalistycznie, ale stylowo. Na chłodniejsze dni - wybierz tę z kożuszkiem! Zapewniam, że każdy w tym się odnajdzie! 





11 komentarzy :

  1. WooW świetny look! Fantastycznie wyglądasz, bardzo podobny żakiet widziałam na ZOiO. Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne szpilek i torebki. Jak dla mnie to fajny pomysł na elegancką stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look, najbardziej podoba mi się połaczenie szpilet i torebki <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław ? <3

    Kurczę, szkoda że mój mąż takich nie nosi, bo nie mam od kogo pożyczyć, a strasznie podobają mi się takie kraciaste marynarrrrry i portaski ajćććć <3
    Im częsciej je widzę, tym bardziej mam ochotę sobie takie sprawić, choć nie ukrywam, że na początku miałam do nich mieszane uczucia :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta torebka to bardzo ładna jest :) Ale osobiście wolałabym taką w nieco jaśniejszych i delikatniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka piękna, w połączeniu z czerwonym cudo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna propozycja! :)
    A kiedy coś nowego będzie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!