Szafa kapsułowa, czyli moja idealna garderoba z sellektor.com, answear.com oraz konkurs Amica!

11:57 fashionlikealife 9 Comments



Ile razy zastanawiałaś się, co na siebie włożyć, mając tylko 5 minut? Twoja garderoba pęka w szwach, a Ty nadal nie wiesz, w co się ubrać? Te, bądź podobne pytania towarzyszą co drugiej kobiecie. Czy też jesteś w tej grupie? Co oznacza „szafa kapsułowa”? Zasada jest prosta! Powinnaś/eś mieć w szafie takie ubrania, aby bez zastanowienia móc je ze sobą powiązać i wyglądać świetnie! Czyż nie jest to oszczędność czasu? Otrzymujesz więcej wolnych chwil na własne przyjemności, a rano dłuższy sen.


MOJA SZAFA KAPSUŁOWA: Przygotowałam dla Was moją propozycję uniwersalnych produktów, które w łatwy sposób można połączyć.

Biała koszula oraz biały t-shirt to mój 'must have', klasyka, którą każda kobieta powinna mieć w szafie. Do tego czarne spodnie lub jeansy, marynarka, szpilki i mamy zestaw gotowy! Kolejna propozycja to motyw haftu, który od lat promuje Dolce and Gabbana. Jest niemal wszędzie – na butach, bluzkach, a nawet torebkach. Falbany, falbany to mój ulubiony temat. Nadają stylizacji elegancji, kobiecości, romantycznego wizerunku.


Spodnie wybieram zazwyczaj w ciemnych kolorach, jednolite, aby łatwiej dobrać wzorzystą górę, zachowując umiar całej stylizacji. Jeansy boyfriend z „dziurami” oraz „rurki” to trend, który od lat istnieje w modzie, chętnie go stosuję, kupując nowe modele. Jeszcze mi się nie znudził! Czarne, gładkie spodnie, zaprasowane w kantkę sprawdzą się w kobiecych, eleganckich stylizacjach.


Każda kobieta powinna mieć w szafie „małą czarną”. Ołówkowa spódnica/sukienka idealnie sprawdza się w businessowym look'u. Srebrna spódnica oraz sukienka z aksamitu jest propozycją dla odważnych, lubiących modę kobiet. W ten sposób nadamy charakteru stylizacji. Kombinezon to również mój 'must have'. Idealnie wydłuża sylwetkę, najlepiej w jednolitym kolorze!


Okrycia wierzchnie bez nich jesienią i zimą nie damy rady! Czerwony płaszcz to również propozycja dla odważnych kobiet, aby ten biało-czarnym look ożywić. Ramoneska to totalny 'must have', a jeszcze w kolorze czarnym sprawdzi się, nawet w towarzystwie koronkowej sukienki. Jeans – zawsze na czasie, kurtki w połączeniu z haftem to duet idealny na sezon jesień/zima 2017/18. Z puchową kurtką zima nam niestraszna. Od lat mam ją w swojej szafie.



Botki na szpilce, słupku lub płaskie mam w swojej szafie, czarne i klasyczne, pasują do każdego look'u. Na zimę – długie kozaki, za kolano sprawdzą się w towarzystwie sukienki oraz spódnicy. Stawiam na uniwersalne kolory – czarny, biały, jednak lubię wprowadzać odrobinę koloru. Bordo, burgund oraz czerwień to moje kolory na jesień oraz zimę.



Która z nas nie ma w swojej szafie, choć jednej pary szpilek? Wybieram te ze skóry, bądź z zamszu, aby czuć się komfortowo i dbać o stopy. Klasyczna czarna torebka – duża do pracy, szkoły lub na uczelnię, mała natomiast na randkę, spacer lub zabawę sylwestrową/wesele.



Złoto, srebrno? Wybieram złoto oraz delikatne dodatki, pamiętając o umiarze w stylizacji. Zegarek – bez niego nie wyjdę z domu, delikatny łańcuszek, bransoletka i oryginalny kształt okularów musi być.





Na koniec szybki make-up! Mój podstawowy zestaw to dobrej jakości podkład, który nie uczula i nie zapycha, paletka cieni w odcieniach brązu, tusz do rzęs oraz czerwona szminka, która nadaje pewności siebie. Jesteśmy gotowe do wyjścia!




Mamy zbudowaną naszą szafę kapsułową. Zdobyliśmy trochę wolnego czasu, a może by tak jeszcze więcej? Słyszeliście o pralce Amica Dream Wash z systemem prania parowego Steam Touch?


Czy lubicie prasować? Ja nie! Kilka słów o produkcie, który ułatwi nam życie.

System SteamTouch powoduje, iż wtłaczana para wodna rozluźnia włókna ubrań i sprawia, że zagnieceń jest mniej, nawet o 70%, ułatwiając prasowanie. Aplikowana para usuwa drobnoustroje i bakterie, nieprzyjemne zapachy, neutralizuje alergeny, idealnie sprawdzi się dla alergików. Dba o delikatne materiały, jednocześnie usuwając nawet najtrudniejsze zabrudzenia.

Dodatkową funkcją jest Add+. Często zdarza mi się zapomnieć o wrzuceniu jakiejś rzeczy do prania, gdy uruchomiłam pralkę, co wtedy? Podczas prania możesz bez problemu dorzucić lub wyjąć niepotrzebne rzeczy.

System OptiDose sam zadecyduje, ile należy pobrać detergentów do ilości pranych ubrań. Dla mnie super! Wystarczy napełnić maksymalnie dozownik i nie zastanawiać nad wagą prania oraz ilością płynów.

I wiele innych funkcji, dzięki którym pralka m.in. pracuje ciszej, ochrona delikatnych ubrań,  zakończenie pracy o określonej przez nas godzinie.

Wyżej opisana nowość -  Amica Dream Wash z systemem prania parowego Steam Touch może być Twoja! Wystarczy wziąć udział w konkursie LINK
Do wygrania są również inne nagrody, m.in. bony na zakupy.

Czy udało Wam się stworzyć własną szafę kapsułową? Pozbyliście się niepotrzebnych rzeczy? Dajcie znać w komentarzu.

Powodzenia!



Więcej nowości na @fashionlikealife

9 komentarzy :

  1. Gorgeous selection dear!! I'm in love with these shoes and Fossil watch *----*
    Have a great weekend!


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/11/diy-diet-vegan-balls.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe rzeczy, faktycznie szafa idealna. Mega mi się podobają tegop typu ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię klasyki, stonowane kolory :) jak coś nowego kupuję już wiem z czym połączę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, szkoda że ja nie ma takiej szafy :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!