Otwarcie nowego salonu MAC Cosmetics we Wrocławiu || Event - opening of the new salon MAC Cosmetics in Wroclaw

12:57 fashionlikealife 30 Comments


W dniach 30.03-03.04 odbyło się uroczyste otwarcie salonu MAC Cosmetics w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, na które zostałam zaproszona. Motywem przewodnim było "Art of the Lip", czyli sztuka pielęgnacji i makijażu ust. Uroczyste otwarcie odbyło się o godz. 9:00. Salon przygotował dla pierwszych 50 osób, które pojawiły się w sklepie prezent w postaci pomadki Huggable, natomiast tym, co nie udało się być w pierwszej 50 można było dostać Huggable, kupując 2 dowolne produkty firmy MAC. Przez 5 dni artyści MAC prezentowali najnowsze trendy makijażowe na sezon wiosna/lato, a następnie można było zapisać się na darmowy makijaż. W czasie trwania prezentacji odbywał się również makijaż ust klientek MAC.


I ja też zasiadłam na fotelu i oddałam się w ręce artystki MAC. Wspólnie wybrałyśmy nowy kolor ust, który od razu skradł moje serce. W sezonie jesień/zima wybierałam ciemne odcienie fioletu, natomiast na nowy sezon postawiłam na jego jaśniejszy odpowiednik. Szminka MAC w lawendowym kolorze - Lavender Jade to mój numer jeden na wiosnę/lato 2017.


W trakcie wykonywanego makijażu otrzymałam porady, dotyczące doboru produktów do mojej cery, poznałam triki makijażowe, które przyspieszą aplikację kosmetyków oraz ocenę stanu mojej skóry, aby była w jeszcze lepszej kondycji po zimie. Zdecydowałam się również na przetestowanie podkładu MAC Studio Fix Fluid, ponieważ moja skóra jest bardzo wybredna i ciężko jest mi wybrać odpowiednie dla niej produkty. Po całym dniu okazał się idealny, więc będzie to mój kolejny zakup. Nie zauważyłam żadnych niedoskonałości, ładnie matuje oraz maskuje wypryski, a przy tym jest bardzo wydajny. Wystarczy jedna pompka podkładu, aby zakryć mankamenty skóry. Po aplikacji podkładu otrzymałam jego próbkę, abym mogła sama przetestować go przed zakupem. Wielki plus dla salonów MAC Cosmetics za taką możliwość. Na koniec otrzymałam kartkę, na której znajdowały się nazwy i numery używanych do makijażu produktów, dzięki temu na kolejnej wizycie w salonie będę wiedziała czego szukać.


koszula - Tommy Hilfiger
kurtka "bomberka" - Stradivarius


I jak tu się zdecydować? Biorę wszystkie.


 Nowe odcienie szminek MAC na sezon wiosna/lato 2017, które skradły moje serce.


Po zakończonym pierwszym dniu wrażeń umówiłam się na termin wykonania indywidualnego makijażu. Zdecydowałam się na "mocne oko", gdyż zazwyczaj stawiam na delikatne, więc było to dla mnie nowe doświadczenie. Wybrałyśmy złote oraz brązowe kolory cieni do powiek, a cały makijaż był utrzymany w powyższej tonacji. Na koniec próbowałyśmy uchwycić na zdjęciu wykorzystaną bordową mascarę, lecz niestety nam się nie udało. Efekt bordowych rzęs niesamowity i bardzo oryginalny. Podczas wykonywanego make-up miałam możliwość poznania metody aplikacji kosmetyków, ilości ich wykorzystywania, abyśmy wyglądały naturalnie oraz inne porady, które ułatwią poranny makijaż do pracy itp. 



Perfekcyjny makijaż, idealny na wieczór.



Próba uchwycenia nowych rzęs.


Podczas trwania eventu otrzymałam drobne upominki, które idealnie wpasowały się w trendy oraz mój gust. Dziękuję firmie MAC Cosmetics oraz wszystkim asystentkom MAC za możliwość uczestnictwa w otwarciu nowego salonu we Wrocławiu, za wszystkie porady, dobór kosmetyków oraz przemiłą atmosferę przyjęcia mnie na otwarciu. W kolejnym poście pokażę Wam nowości od firmy MAC, które otrzymałam w prezencie.
Czy byliście na otwarciu salonu MAC Cosmetics we Wrocławiu lub w innych miastach? Używacie kosmetyków tej firmy? Jak wrażenia? Czekam na Wasze opinie w komentarzach.
Enjoy! 


Zapraszam na @fashionlikealife

30 komentarzy :

  1. Really interesting post.
    So great photos, like it a lot.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym wieczorowym makijażu wyglądasz zjawiskowo :) Zazdroszczę udziału w takim fajnym wydarzeniu i uroczych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  4. BOŻE, ile pięknych kolorów szminek <3 nie każdy by się nadawal na co dzien, ale ile wspanialych sesji zdjeciowych z nimi w roli glownej mozna wykombinowac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post... ^_^ I'm new and i following you, check my blog if you free ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super szminki, marzy mi się miętowa! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely wonderful!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. great post
    i follow you i hope you will follow me back
    kisses

    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nicee! <3

    My blog https://mariadjordjevic.blogspot.rs
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear... kisses ♥

    lifestorybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory szminkę niesamowite! Nie uczestniczyłam w żadnym takim evencie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow those lipsticks look amazing, I would love to try blue and purple ones :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://karlastoriesdiary.blogspot.hr follow her she will follow back

    OdpowiedzUsuń
  14. Great !! I really love MAC. I have all products from MAC.
    kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. That lip color they applied on you is so pretty.
    Such a fun event!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało to być niesamowite przeżycie!
    Świetny makijaż!
    Kilka kolorków dosyć ciekawych. Nigdy bym się nie odważyła nałożyć niebieskiej szminki na usta, a tu no proszę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale boski makijaż :)
    Chodź usta wolałabym bardziej naturalne ale i tak są śliczne :)
    Obserwuję!!!
    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory szminek są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa!! Wyglądasz zjawiskowo, a kolory szminek rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. W Gdyni też otworzyli Mac, ale na razie to produkty nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kosmetyków z firmy Mac, bo mają dość drogie produkty, a ja się rzadko kiedy maluję, a co dopiero tak profesjonalnie ;)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. what a lovely Event,
    I adore all those shades.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear,
    i'm new follower on your cute blog, can you follow me on my blog?
    <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice! :)

    Visit my blog: https://blogvivalavida3.blogspot.rs/
    I'm following you now, follow me back ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super szminki, marzy mi się kolor burgund! Pozdrawiam i zapraszam na wpis - klasyczna listonoszka dla zabieganej kobiety - lekki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post!

    Do you want to follow each other, if you want, follow me and leave the comment on my blog so I can follow you back!
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam tam w zeszłym tygodniu i jest super, gorąco polecam wszystkim ten salon :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!