Glasses - Firmoo.com

19:38 fashionlikealife 20 Comments


Częsta zmiana okularów to jeden z trendów, z których chętnie korzystamy, aby odświeżyć nasz wygląd. Nie każdy ma możliwość noszenia soczewek, więc producenci dają szeroki wybór kształtów, kolorów, aby wyglądać oryginalnie. Pamiętajmy, że nie wszystkie kształty pasują do zarysu twarzy, więc wybierajmy go z głową, a nie podążajmy ślepo za modą. Firmoo.com to internetowa strona, która oferuje szeroką paletę okularów, od codziennych po przeciwsłoneczne, szkieł kontaktowych, dlatego dla mnie wybór był dość ciężki, chętnie wzięłabym kilka par. Zdecydowałam się na klasyczne oprawki w złotym kolorze, które znajdziecie pod tym linkiem, aby pasowały do wszystkiego. W podjęciu decyzji pomogła mi możliwość wgrania na stronę swojego zdjęcia, a dzięki temu mogłam wirtualnie przymierzać oferowane przez sklep okulary, wcześniej wprowadzając do systemu otrzymaną od lekarza receptę. W zakładce zamówienie jest możliwość sprawdzenia, gdzie nasza paczka aktualnie się znajduje. Na przesyłkę musiałam trochę poczekać, gdyż okulary wędrowały do mnie aż ze Stanów, więc czekałam na nie z niecierpliwością. W zestawie otrzymałam ściereczkę z nazwą firmy oraz sztywne pudełko, które zapobiegnie zarysowaniom, wrzucając je do ogromnej torebki. Firmie Firmoo.com dziękuję za wspaniały prezent. A czy Wy lubicie często zmieniać okulary, stawiacie na klasykę czy oryginalność?

Enjoy!







sweter - Zara
bluzka - Reserved
spodnie - Orsay
zegarek - DW




20 komentarzy :

  1. klasyczne , pasują do wszystkiego :)

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w okularach :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, very useful! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci pasują i dodają więcej powagi, ślicznie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich przeciwsłoneczne i bardzo jestem zadowolona:) Wolę jednak klasykę choć odrobina szaleństwa nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary dodają inteligencji :)
    Pieknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko!
    Ja nie znosze okularow od dziecinstwa! Dobrze ze sa soczewki kontaktowe. :)
    A od Firmoo mam przeciwsloneczne, mega!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w nich! Bardzo Ci pasują, jak mało komu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze pasują to Twojej buzi ;) super :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są! Ja się boję tego jak mogłabym wyglądać w okularach XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz w tych okularach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely look dear
    lets follow?

    kisses from MM

    http://maysesmodamour.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zwróciłam uwagę na zegarek - naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobrze Ci w tych okularach! :) i rzeczywiście mają duży wybór oprawek, po przymierzam sobie ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne okulary! bardzo ładnie w niech wyglądasz:) pasują do Ciebie
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary i dobrze dobrane;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz obserwację!